מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

כללי התנהגות באירוע

כללי התנהגות באירוע

/ עלמה דיילות

במסגרת התפתחותו של עולם האירועים וההפקות,החלה דרישה מצד גורמי ההפקה  לשכור את שירותיהן של חברות הדיילות אשר מספקות דיילות בהתאם לדרישות ההפקה. בשל אופי העבודה וארעיותה,זכויותיהן וחובותיהן של דיילות האירועים לא נוסחו כראוי. חברת "עלמה דיילות" שמחה להיות חלוצה בעניין ולנסח מאין "קוד אתי" אשר מתאר את הדרישות שיש מדיילות האירועים ומציג גם את זכויותיהן. הנושא שלישי בו נעסוק הינו התנהלות של הדיילת מול גורמי ההפקה.

 

כללי התנהגות באירוע

 

  1. קוד הלבוש באירוע הינו חולצה לבנה מכופתרת, מכנס שחור מחויט ונעליים שחורות סגורות (לא כפכפים / נעלי התעמלות / קרוקס למיניהם). במקרים בהם יהיה צורך בקוד לבוש שונה הדבר יועבר ע"י מנהל תחום הדיילות והדיילת מחויבת   לקיימו (במקרים מסוימים, תסופק תלבושת ע"י ההפקה).
  2. על הדיילת להגיע בשיער אסוף לאירוע, עם איפור עדין בלבד ולהסיר עגילי פירסינג.
  3. על הדיילת לדעת היכן נמצאים מקומות אסטרטגיים באירוע על מנת שתוכל להעניק שירות מהיר ואמין למשתתפי האירוע. לדוגמא – מיקום השירותים ויציאות החירום.
  4. על הדיילת להיות שירותית, אדיבה, חייכנית ונעימה ולמלא את תפקידה על הצד הטו ב ביותר.
  5. חל איסור על לעיסת מסטיק, שימוש בטלפון הנייד או כל עיסוק שאינו קשור לאירוע בזמן שעות העבודה. יש לשים דגש על הופעה מכובדת ואסתטיות.
  6. אין לאכול או לשתות בעמדה או מול קהל האורחים. במידה ונתקבל אישור מההפקה לצאת להפסקת אוכל על הדיילת למצוא מקום צדדי ולקיים שם את ההפסקה.

 

בהצלחה,

צוות "עלמה דיילות"

 

 

עלמה דיילות
עלמה דיילות הוקמה בשנת 2004 והינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה במתן שירותי דיילות לאירועים עסקיים, כנסים, אירועי השקה, תערוכות ואירועים פרטיים
עלמה דיילות הוקמה בשנת 2004 והינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה במתן שירותי דיילות לאירועים עסקיים, כנסים, אירועי השקה, תערוכות ואירועים פרטיים
עלמה דיילות
עלמה דיילות הוקמה בשנת 2004 והינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה במתן שירותי דיילות לאירועים עסקיים, כנסים, אירועי השקה, תערוכות ואירועים פרטיים
רמת גן
קישור לאתר
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 22/3/2011
תגיות:   דיילות     דיילים    הפקה    אירוע    אירועים    הפקות    עלמה דיילות        


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים