מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

טו בשבט פירות יבשים

טו בשבט בראי הקמעונאות

/ יובל לובנשטיין

טו בשבט – חג טעים ומזין – למי - ?  בעיקר לקמעונאים !

 

 

בחג הקרב ובא מציג לפנינו הצרכנים שפע של פירות יבשים,הנתפסים כמאכלי בריאות,טובים ומזינים.

 

רוב הפירות המיובשים מיובאים לישראל בעיקר מתורכיה אולם לאחרונה גדל היבוא של הפירות האקזוטיים בעיקר מתאילנד ותערובות יבשות – כמו מנציס ,אפונה,סויה וכו – מסין.

 

הפירות המיובשים מכילים הרבה סוכר (חלקם מושרים במי סוכר – על מנת "לתפוס נפח") מכילים חומרים משמרים,אשר חלקם לא בדיוק טובים כמו גופרית.

תערובות הפיצוחים עשירים במלח ושאר משפרי טעם –לכן יש לאוכלם במידה.

 

מה הסוד הקמעונאי בקטגוריה רווחית זו ?

 

למעשה הטריק מחולק בגדול לשניים.

 

ראשית מוצעים מבצעי כמות – כמו קנה שניים השלישי חינם

(זוהי הנחה של 33% - אולם גם אחריה הרווח על קטגוריה זו הוא הרבה מעבר לממוצע – כלומר גם אחרי ההנחה הרווח הוא סביב 35%)

 

הדבר השני הוא – הפריסה,כלומר התצוגה של המוצרים ברשתות.

חדי העין ישימו לב שהמוצרים מוצגים בערך חודש לפני החג,שזה לא מעט זמן- למה ?

הרעיון שמסתתר מאחורי זה הוא שהרשת רוצה שאנו הצרכנים למעשה נבצע יותר ממחזור קניות אחד.

הרשת מבקשת שאנו נקנה את המוצרים לטו בשבט,אולם בפועל מה שקורה הוא,שאנו אוכלים חלק מהמוצרים לפני החג – דבר שמחייב אותנו

לפקוד את הרשת ולקנות שוב.

 

בתאבון !

 

 

יובל לובנשטיין,משמש יועץ שיווקי ואסטרטגי לחברות בעיקר בתחום מוצרי הצריכה,שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות,שופרסל,הום סנטר וקנה ובנה.

 

יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין משמש כיועץ שיווקי ואסטרטגי לחברות בתחום מוצרי הצריכה. בעל ניסיון עשיר הקמעונאות, מלווה חברות בתחום מיזוגים ורכישות.
יובל לובנשטיין משמש כיועץ שיווקי ואסטרטגי לחברות בתחום מוצרי הצריכה. בעל ניסיון עשיר הקמעונאות, מלווה חברות בתחום מיזוגים ורכישות. קרא עוד על מסחר וקמעונאות בבלוג של יובל לובנשטיין - הסודות מאחורי המדפים
יובל לובנשטיין
משרד ליעוץ שיווקי ואסטרטגי. קרא עוד על מסחר וקמעונאות בבלוג של יובל לובנשטיין - הסודות מאחורי המדפים
נחל שורק 87
מודיעין
0525527587
089703552
עסקים - מכירות
תאריך: 25/1/2011
תגיות:   יובל לובנשטיין    פירות יבשים    טו בשבט    רשתות המזון    יועץ קמעונאי   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - מכירות

ייעוץ שיווקי: לכוון את הפוקוס / אביב יועצים
במאמר זה נבחן את אחת הסיסמאות שכמעט אין חברת ייעוץ שיווקי שלא עושה בה שימוש. הסיסמא אומרת (בדיוק או בערך): "אנו נסייע לך לבדל את העסק שלך מהמתחרים ולהתבלט מעל כולם". האומנם מדובר בדרך פעולה חכמה?
ייעוץ שיווקי: עצת אחיתופל / אביב יועצים
כשאתם מקבלים עצה זו אח אחרת בנושא ייעוץ שיווקי, אתם קודם צריכים לשאול את עצמכם – האם האדם הנותן לכם אותה מבין דבר וחצי דבר בתחום העיסוק שלכם? ייעוץ שיווקי אמיתי יינתן לכם מפי חברה שמתמחה בתחום.
ייעוץ שיווקי: לשאוף מעלה / אביב יועצים
האם העסק שלכם מדשדש לאחרונה? האם אין תנועה של לקוחות ואף אחד לא מתעניין במה שיש לכם להציע? האם פנקס החשבונות יושב בצד, גלמוד, מעלה אבק? במידה ועניתן כן על השאלות האלו, אולי גם אתם צריכים ייעוץ שיווקי.
ייעוץ שיווקי: לפקוח עיניים לעולם חדש / אביב יועצים
לפעמים קורה שבתור בעלים של עסק, כבר אין לנו ממי ללמוד, אנחנו דורכים במקום. מטרתו של ייעוץ שיווקי הוא ליעל את העסק שלנו ולהצביע לנו על כיוונים שונים שבכלל לא הקדשנו להם מספיק מחשבה.
ייעוץ שיווקי: כשזמן הוא כסף / אביב יועצים
יועץ שיווקי פנימי מתוך החברה תמיד יעמוד לשירותי החברה, אז למה בעצם לקחת שירותים של חברה חיצונית? במאמר זה נסביר מדוע כדאי לקחת חברה חיצונית ומהם הסיכונים שבייעוץ שיווקי פנימי מתוך החברה עצמה.
האם אתם מפלחים את השוק שלכם / דני קרני
עד סוף שנות ה 80 כל מותג של רכב כוון לשוק מסוים - קדילק, מרצדס, סוברו, סוסיתא - כל מותג במחיר מסוים, באיכות, בגודל, בעיצוב, - אלו בנו את המכונית כמכוונת לשוק מסוים, אותו אנו מגדירים כפלח שוק.
ייעוץ שיווקי: על החברות העוסקות בתחום הייעוץ / אביב יועצים
אנשים אשר מעניקים ייעוץ שיווקי, כלומר יועצי שיווק, הם אנשים שמטרתם לעזור ללקוחותיהם להבין את טבע השוק שבו הם מנסים לעשות עסקים.
ייעוץ שיווקי: כמה טיפים לעוסקים בתחום השיווק / אביב יועצים
הטיפים הטובים ביתר שאפשר לתת לחברות של ייעוץ שיווקי מדברים על הנושאים של אסטרטגיות שיווק אישיות, יצירת תוכניות שיווק ייחודיות והבנת דרך חשיבתם של הצרכנים.
ייעוץ שיווקי: כיצד לבחור חברה בצורה נכונה / אביב יועצים
ייעוץ שיווקי מקצועי מאפשר לחברה לתת יותר פוקוס לפיתוח המוצרים שלה ולתפעול הכללי שלה. ייעוץ שיווקי מקצועי מייעל את עבודתה של מחלקת השיווק ומקל עליה.
ניהול תהליך מכירה יעיל / עוזי פלג
הליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, הכול מנקודת ראות והתנסות אישית של כותב המאמר.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים