מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

יחסי ציבור

יחסי ציבור, מי צריך את זה בכלל

/ רונית מוסקוביץ
עיצוב גרפי נכון עושה לך יחסי ציבור טובים!
ההגדרה של יחסי ציבור היא: "מעשים טובים שמובאים לידיעת הרבים". מההגדרה הזו אפשר להבין שצריך שיהיו לנו שני מרכיבים. הראשון הוא מוצר טוב או שירות טוב שאנחנו נותנים (רצוי שיהיה מצוין), והדבר הבא הוא להביא אותו לידיעת הרבים. שני אלו קשורים אחד בשני קשר הדוק, ואחד לא יכול להתקיים ללא האחר.

קחו לדוגמא מצב, שבו יש לנו אדריכל מדהים, שיש לו את היכולת לקחת בית חרב ולהפוך אותו לארמון במינימום עלויות. אולם חוץ ממנו ומחבריו הקרובים, איש לא יודע על כישוריו אלה. כמה כסף, אתם חושבים, הוא יעשה בחודש?

מצד שני ניקח לדוגמא מדריך טיולים, שמאוד מודע לנושא יחסי הציבור ולכן הוא מפרסם את עצמו בכל מקום אפשרי. מוציא פליירים, כרטיסי ביקור, מספר לכולם עד כמה הטיולים שהוא מדריך הם “הדבר”. אולם הוא אינו מתמצא היטב במסלולים אליהם הוא לוקח את המטיילים שלו, מתייחס אליהם בקוצר רוח ולא נותן להם את השירות אותו הם ציפו לקבל. כמה זמן, לדעתכם, יעבור עד שיהיה מובטל מעבודה?

מכאן נובע החוק האחד לגבי יח”צ: ”לעולם אל תשתמש בשקרים ביח”צ”. אנשים מגלים את השקרים במוקדם או במאוחר, ובאותו הרגע איבדת את אמונם לתמיד דאג שיהיה לך מוצר טוב וספר את האמת לגביו לכמה שיותר אנשים ובכל דרך שעולה על דעתך.

באילו דרכים ניתן לעשות יח”צ לעסק שלך? בכל דרך אפשרית!

איך תעשה לעצמך יחסי ציבור טובים:
הופעה נאה. אתה מהווה סמל למוצר ו/או השירות שלך. הופעה יפה ומכובדת נותנת לך נקודות זכות אצל הלקוח. חיוך רחב וגישה חיובית משפיעה לטובה על הלקוח שלך ועל הערכתו אותך.

לקוחות מרוצים. הם אלו שעושים לך יחסי ציבור מצוינים. לאחר שהלקוח שלך קיבל ממך שירות או מוצר מעולה, והיה מרוצה במיוחד, הוא יהיה “שליח ציבור” שלך ויספר לכל מי שרק יבקש, איזה בעל מקצוע מהימן ומיוחד אתה.

סיפורי הצלחה. אותם לקוחות מרוצים ישמחו לכתוב את ההישג שהיה להם מהשירות שלך. סיפור הצלחה כזה, שמפורסם ברבים שווה יותר מכל מודעת פרסומת שתוציא. לקוחות פוטנציאלים, מאמינים הרבה יותר ללקוחות כמוהם מאשר לפרסום שלך.

הייה נתון יציב. ללקוחות שלך אין הרבה ידע בתחום בו אתה עוסק. אל תחשוש לחלוק איתם את הידע שיש לך. הם יראו בך נתון יציב שאפשר לסמוך עליו. אדם שיש לו תשובות לכל בעיה שיש להם בנושא. כאשר הם או חבריהם יצטרכו את השירות שאתה מספק, אתה תהיה הראשון שיפנו אליו. הם סומכים עליך.

תן מהידע שלך. דרך טובה עבורך לחלוק את הידע שלך עם הלקוחות שלך ובכך לעזור להם היא ע”י מגזין עסקי. כאשר הם מקבלים בצורה קבועה, כל חודש מגזין עם ידע מועיל, ודרישת שלום ממך, וכן סיפורי הצלחה, הם זוכרים אותך לטובה ויודעים שאתה מקור מהימן של ידע ומקצועיות.

שירות בשפע. אחרון אך לא פחות חשוב הוא סוג השירות שאתה נותן ללקוחות שלך. שירות בשפע הכוונה היא לשירות ברמה יותר גבוהה ממה שהלקוח ציפה לקבל, יותר גבוהה ממה שהוא שילם עבורה. אין ספק, הלקוח שלך ירצה לשוב אליך גם בפעם הבאה.

אם אתה מעוניין ששפע של לקוחות יציף אותך, תתחיל להכניס כמנהג את כל הסעיפים שלמעלה. כל אחד מהם חשוב עבורך! רובם אפילו לא עולים לך כסף, אך שווים זהב!

בהצלחה,
מיכל טלר
סטודיו ממצ'יק לעיצוב גרפי

קבלו יעוץ אישי חינם ליחסי ציבור טובים יותר לעסק שלכם.
לקביעת פגישה צלצלו
03-5514327

רונית מוסקוביץ
נו ליצור עיצוב גרפי נקי וברור שמעביר בצורה הטובה ביותר את המסר של הלקוח, לקהל שהגדיר ומשיג את המטרות שהציב! הערכים בזכותם אנחנו גדלים מקצוענות בעבודה אתיקה מקצועית שירות בשפע מחירים הוגנים
נו ליצור עיצוב גרפי נקי וברור שמעביר בצורה הטובה ביותר את המסר של הלקוח, לקהל שהגדיר ומשיג את המטרות שהציב! הערכים בזכותם אנחנו גדלים מקצוענות בעבודה אתיקה מקצועית שירות בשפע מחירים הוגנים
ממצ'יק
נו ליצור עיצוב גרפי נקי וברור שמעביר בצורה הטובה ביותר את המסר של הלקוח, לקהל שהגדיר ומשיג את המטרות שהציב! הערכים בזכותם אנחנו גדלים מקצוענות בעבודה אתיקה מקצועית שירות בשפע מחירים הוגנים
לנדאו 3
חולון
03-5514327
קישור לאתר
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 12/8/2010
תגיות:   מיכל    טלר    ממצ'יק    שיווק    פרסום    מיתוג    עיצוב גרפי   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים