מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

קניה חברתית

קניה חברתית

/ ניר מוסקוביץ

קניה חברתית היא מודל רכישה חדש יחסית אשר "מנצל" את המדיה החברתית, ובעיקר רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר, כדי להוזיל את עלויות הבילויים של כולנו.

איך זה עובד? אתר לקניה חברתית (באדיז – Buddies) מציע מדי יום עסקה בתחום תרבות הפנאי: מסעדות, בתי קפה, מכוני ספא, טיפולי יופי וכדומה. כלל הגולשים מוזמנים להצטרף לעסקה ע"י קנית קופון שמשקף הנחה של לפחות 50% מהמחיר המקורי. כדי שהקופון יהיה תקף יש צורף שהעסקה תגיע למינימום של מצטרפים. היות שהרשתות החברתיות מאפשרות חשיפה מאוד גדולה לעסקה, כמעט תמיד מגיעים למינימום הנדרש.

מודל זה מאפשר מצב קלאסי של WIN WIN, שכן בעל העסק המציע את הדיל מרוויח חשיפה גדולה וקהל לקוחות חדש, ואנו הרוכשים מרוויחים הנחות שלעולם לא היינו מקבלים אלמלא שיטה זו.

נקודה חשובה שיש לציין היא שהקופון אותו רוכשים באתר תקף לתקופה של לפחות 30 יום (לרוב מדובר על 60-90 יום). כך יוצא שמודל זה משנה את כל תפיסת תרבות הפנאי, כעת ניתן לרכוש קופונים מבעוד מועד למסעדות, צימרים או מכוני ספא, וכך לתכנן את הבילויים שלכם לחודש-חודשיים קדימה. שיטה זו מאפשר לבלות יותר ולחסוך הרבה יותר כסף.    

מקורו של הקונספט הוא בארה"ב, שם אתר בשם Groupon מחולל היסטריה, לא פחות. כרגיל גם בישראל לא איחרו לתפוס את הפוטנציאל של השיטה ונראה שבאדיז הולך להיות הדבר החם הבא.

בעלי העסקים בישראל מחפשים לקוחות חדשים כל הזמן, הלקוח הישראלי מאוד אוהב הנחות, כך יוצא שאתר לקניה חברתית מתפקד כאן כשדכן.

מחפשים שידוך? כנסו לבאדיז –Buddies  ותתחילו לעשות חיים.

ניר מוסקוביץ
מנהל פרויקטים, סטודנט למשפטים.
מנהל פרויקטים, סטודנט למשפטים.
אינטרנט - מסחר אלקטרוני
תאריך: 29/10/2010
תגיות:   קניה חברתית    קניה יומית    רכישה חברתית    באדיז    buddies   


פרסומות

אתרי קופונים
אתרי קופונים של מלך הקופונים ירכז עבורך את מיטב אתרי הקופונים בארץ
אתרי קופונים
 

ממומן

מאמרים נוספים בתחום אינטרנט - מסחר אלקטרוני

סליקה באינטרנט / ClickUP .
מערכת סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט נבחנת בארבעה פרמטרים עיקריים: אבטחת מידע , זמינות , שרידות ושירות לקוחות
עשה זאת בעצמך: בניית אתר דיל יומי / ליאור לב
ין להקים אתר דילים יומיים משלך? ככה תעשה זאת: הגל החדש של אתרי הדילים היומיים תופס תאוצה בכל רחבי תבל ואני חושב שהקנייה החברתית באינטרנט הוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים. יצא לי לבחון לעומק את
דרופשיפינג - למכור באינטרנט מוצרים שלעולם לא תראה / ויקטור כנפי
דרופשיפינג היא שיטת מכירה באינטרנט שבה לעולם לא תראה את המוצר שאתה מוכר, לא תצטרך לעסוק במשלוח או להחזיק מלאי ולמרות זאת לגרוף רווחים נאים.
דיסק און קי עם לוגו / מירי רוזן
דיסק און קי עם לוגו מטרתו העיקרית היא קידום עסקים וקידום מכירות והגדלה של לקוחות
רכישת תכשיטים בחנות וירטואלית / אייל ביטון
בינלאומי העצום בעלויות נמוכות וברווחים גבוהים. אולם תכשיטים אינו מוצר זול, לכן יש לבדוק היטב מהיכן קונים אותם ועד כמה הם איכותיים, במיוחד בקנייה וירטואלית. אז איך אפשר לקנות בבטחה תכשיטים באינטרנט?
איך תשדרג את החנות הוירטואלית שלך ? / אייל ביטון
כיום,כאשר מחד לקוחות רבים מעדיפים היום לעבור לקניה וירטואלית ומאידך יותר ויותר מקימים חנויות וירטואליות, אזי יש כאן שוק וירטואלי חופשי תחרותי מאוד,אז נשאלת השאלה: עם כל כך הרבה מתחרים בשוק איך תבלוט?
טיפים להקמת חנות וירטואלית באינטרנט / אייל ביטון
החלטת להקים חנות וירטואלית משלך באינטרנט וזאת הפעם הראשונה ? איך תבחר את הספק הנכון להקמת חנות וירטואלית ? איך תדע מה לשאול ? להלן טיפים חשובים שיעזרו....
מדוע להקים חנות וירטואלית באינטרנט ? / אייל ביטון
מיליוני אנשים מעדיפים היום לעבור לקניות באינטרנט ,זהו שוק בעל פוטנציאל עצום ולבעל החנות הוירטואלית מינימום הוצאות ומקסימום רווחים , מקסימום יתרונות ומינימום חסרונות
תורת המכרזים / ניר עיני
מכרז היא שיטת מכירה הנגזרת מ מכירה פומבית . בשונה ממכירה פומבית הזוכה במכרז ההפוך הוא זה שהציע את ההצעה הנמוכה ביותר. שיטת המכרז
קניה חברתית / ניר מוסקוביץ
קניה חברתית היא הדבר החם ביותר בתחום הצרכנות האינטרנטית. מה זה קניה חברתית? איך זה עובד? מהו סוד ההצלחה?
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים