מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

מעצבי דפוס

דפוס: מבט מבפנים

/ אביב יועצים

דפוס: מבט מבפנים

לא קל למעצב שעובד ומתפרנס מתחום עיצוב ל"פרינט". מדוע? ובכן, קודם כל, הלקוחות הישראלים הם לקוחות לא קלים, וזה ידוע לכל אדם שעסוק בתחום השירות, ולאו דווקא דפוס. כמובן, חלק מהלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוצים, וזה מקל על כל העניין, מזרז את התהליך, לשמחתו של הלקוח וגם של המעצב.

עיצוב הוא כידוע תהליך שיש לו התחלה, אמצע וסוף. לפני שמתחילים לעצב מוצר כלשהוא עבור לקוח, חשוב לבקש ממנו את הלוגו. ללוגו יש משקל רב ביצירת הקונספט של המוצר. הוא למעשה יקבע את הקו העיצובי של המוצר. הוא יקבע את סוג הפונטים, את הצבעים, את הצורות – האם הן אמורפיות ורכות, או ישרות וזוויתיות וכו'... לכן, כשיש לוגו בעייתי, מעצב דפוס נתקל בבעיה. איך ממשיכים כשאלמנט כל כך מרכזי בעיצוב הוא כעור עד אימה?

יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח. השיקולים הם כמובן בעיקר כלכליים. מעצב דפוס לא תמיד ישמח לעצב כרטיס ביקור ללקוח תובעני, שידרוש תשומת לב ושינויים במשך שבוע ימים. משימה פשוטה כמו הפקת כרטיס ביקור יכולה להיסחב כך בקלות לשבוע שלם. גם מוצרים אחרים פופולאריים אצל בית דפוס - הזמנות לבר מצווה, יכולים להפוך לסחבת שלא נגמרת.

אז מה בעצם מעצבים אוהבים? הם אוהבים לקוחות שסומכים עליהם בעניין העיצוב בעיניים עצומות, שנותנים להם יד חופשית, אבל גם מעניקים להם כיוון ברור ומדויק, כזה שלא מתפזרים ממנו לאלפי אפשרויות. כשמעצב דפוס מרגיש חוסר אמון מצד הלקוח, תהיו בטוחים שזה יפגע באגו שלו. האגו של אומנים, כידוע לכל, הוא מקור היצירה שלהם... כן, תחום העיצוב הוא לא פשוט.

גם עבודה אצל בית דפוס מצריכה התעסקות עם לקוחות. כמובן, יש צורך במידה של אסרטיביות, ומעצבי בית דפוס הם לעיתים אנשים עדינים, שלא ממש רוצים להתעסק עם הצד הפחות נחמד ואסתטי של החיים, כמו להתחיל לריב עם אנשים ולקוחות. לכן, מומלץ שכל בית דפוס יעסיק אדם שיהיה אחראי על פניות של לקוחות. תפקידו יהיה לפנות למעצבים את הזמן הדרוש להתעסקות עם המוצרים עצמם. מעצב שצריך גם לענות לטלפונים של בית דפוס וגם לעצב מוצרים על בסיס שוטף, ימצא במהרה שיכולת הריכוז שלו מתדרדרת ומערערת את עצביו...

אביב יועצים
כתיבת תוכן איכותי.
כתיבת תוכן איכותי.
אביב יועצים
ייעוץ שיווקי וקידום אתרים באינטרנט.
מרכז הארץ
-
קישור לאתר
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 5/7/2011
תגיות:   דפוס    בית דפוס    


פרסומות

פולדרים ובזול
יש לך עסק? רוצה לשפר את התדמית שלו? שימוש בפולדרים יעשה את העבודה
פולדרים
 

ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים