מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

טיב טעם

הסודות מאחורי המדפים - טיב טעם, האם קיים קשר בין הפרסום למציאות ?

/ יובל לובנשטיין

הסודות מאחורי המדפים – טיב טעם, האם קיים קשר בין הפרסום למציאות ?

 

 

יובל לובנשטיין

 

 

לאחרונה יצאה רשת המרכולים הלא כשרה, טיב טעם במסע פרסום, מושקע באופן יחסי לרשת, תחת הסלוגן "להיות ישראלי זה לאהוב בשר".

האם אמירה זו נכונה ? האם היא משקפת את המציאות או את רצון הרשת ? מה הסכנה לפרסום מסוג זה במיוחד לרשת זו, אשר נושאת על גבה את תלאות "האמינות"  ההיסטוריות ?

רשת טיב טעם, אשר קמה לאור גלי העלייה הגדולים מברית המועצות, אכן מציגה על מדפיה מגוון רחב ועשיר של מוצרים מכל העולם, אולם היקף פעילותה אינו מצליח להדביק את הנדרש, דבר אשר בא לידי ביטוי בתוצאות העסקיות אשר היא מציגה.

הרשת אשר פנתה לגלי העלייה ולציבור אשר הורגל בארצות המוצא למוצרים אלה, לא הצליחה להבין שהעולה החדש אכן רוצה להיזכר בטעם של הבית, אולם גם לתקציב יש משקל לא קטן בהחלטת הקנייה.

הרשת אשר פרחה ושגשגה, נכנסה לבעיות ניהול קשות ולמבנה הוצאות לא סביר, דבר אשר הכניס אותה לקשיים.

גדלי החנויות לא תאמו להיקף המכירות ואט אט עלו מחירי המוצרים, עד לשלב שהלקוחות ביצעו פניית פרסה וחזרו לקנות ברשתות המוזלות.

בנוסף פקדו את הרשת משברים תדמיתיים בכל הקשור לאיכות המזון.

לרשת אשר אכן מחזיקה מגוון רחב של בשרים כולל, בשרים לא כשרים, קיים אינטרס מובהק לקשור את הבשר לשמה, אולם האם זו הדרך ?

האם נכון לקשור את שם הרשת אשר לה, גם כך בעיות דימוי ותדמית עם נתונים לא מדויקים ואו נתונים שאינם משקפים את המגמה ואו המציאות ?

להלן מספר נתונים:

צריכת הבשר בישראל עומדת על כ- 17 ק"ג בממצע לנפש בשנה ונמצאת במגמת ירידה.

אכן הצריכה בחודש העצמאות עולה באופן משמעותי מ- 9000 טונות בחודש ממוצע לרמה של כ- 14000 טונות בתקופת העצמאות.

מנגד רואים שינוי מגמה בהעדפות הצרכנים, אשר מעדיפים יותר ויותר בשר טרי על בשר קפוא, אשר עדיין מהווה כ- 2/3 מהצריכה ועומד על כ- 80000 טונות בשנה.

הידעתם ?

* מפרה ממוצעת ניתן לקבל כ- 95 ק"ג בשר ראוי למאכל ?

* ישראל נמצאת במקום האחרון מבין מדינות המדינות המפותחות בצריכת בשר ?

(כך שכנראה ניתן להיות ישראלי טוב גם בלי אכילת כמויות של בשר) במקום הראשון ארגנטינה עם 54 ק"ג לנפש, אחריה אוסטרליה עם 46 ק"ג, ארה"ב עם 41 ק"ג , צרפת 26 ק"ג וישראל סוגרת את הרשימה עם 17 ק"ג.

* מחירי הבשר הטרי בישראל , עומדים לרדת, כנראה בעקבות חידוש האספקה של המצרים לרצועת עזה.

יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין, משמש כיועץ אסטרטגי לחברות בתחום מוצרי הצריכה
יובל לובנשטיין, משמש כיועץ אסטרטגי לחברות בתחום מוצרי הצריכה
יובל לובנשטיין
נחל שורק 87
מודיעין
0525527587
089703552
עסקים - שיווק ופרסום
תאריך: 8/5/2011
תגיות:   יובל לובנשטיין    הסודות מאחורי המדפים    טיב טעם        שוק הבשר בישראל   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - שיווק ופרסום

שילוט במודיעין / לילך כהן
ם עסק חדש, אתם צריכים שילוט שיאמר לעוברים ושבים שהעסק שלכם נמצא במקום. זהו אמצעי הפרסום הזמין ביותר, אם הוא מבוצע נכון. אז איך בוחרים שילוט במודיעין מהם סוגי השלטים הקיימים? כל התשובות במאמר שלפניכם.
כרטיסי ביקור- לא רק לעסקים / מרטין בוקסדורף
נכון, כולנו מכירים את כרטיסי הביקור כעניין עסקי נטו, אך ידעתם שבמדינות אחרות כאשר פוגשים בחורה בבר, נותנים לה כרטיס ביקור?
דפוס חשוב: הזמנות לאירוע / אביב יועצים
בדרך כלל אנו באים במגע עם בית דפוס כחלק מההכנות של אירוע מרגש בחיינו: חתונה, ברית או בריתה, בת מצווה או בר מצווה. באירוע זה אנו רוצים לשלוח הזמנות אישיות ומיוחדות.
דפוס מול אינטרנט / אביב יועצים
עם התפתחות האינטרנט החלו להישמע חששות באשר לעתידם של מוצרי דפוס: הפרסום בדפוס, דפוס העיתונים והספרים, עתיד בית דפוס ועוד. במאמר זה ננסה לבחון האם החששות מוצדקות.
דפוס ומוצריו שכל עצמאי צריך / אביב יועצים
עכשיו אחרי שהקמת את העסק, נרשמת כחוק ושיווקת את עצמך, הלקוחות מתחילים לזרום וכדאי שתפנה לבית דפוס ותדפיס כמה מוצרי דפוס משרדיים.
דפוס: החשיבות של מוצרי דפוס לעסק שלך / אביב יועצים
עולם העסקים נאלץ בשנים האחרונות להתמודד עם המדיה הדיגיטאלית. אך מחוץ לרשת האינטרנטית עדיין ממשיכים העסקים להתבצע בצורה דומה מאד לשיטה הישנה ועדיין יש חשיבות לדברי דפוס הנושאים את שם העסק.
דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? / אביב יועצים
אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם.
מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות / טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם לוגו
מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר
שינויים חריפים בתחומי הדפוס והאלומיניום- האינטרנט מוריד מחירים / מרטין בוקסדורף
הפרסום באינטרנט הוריד את רמות המחירים בכל התחומים הקיימים אצל בעלי מקצוע ובעלי עסקים בכלל. איך נתח הרווחים יורד בגלל האינטרנט
דפוס: מבט מבפנים / אביב יועצים
יש הרבה מעצבי דפוס שעובדים כפרילנסרים בנוסף לעבודתם כשכירים, והם חוו על בשרם מגוון של לקוחות. מעצבים בדרך כלל רואים את עצמם כאומנים, ולכן הם לא יסכימו לכל בקשה של לקוח.
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים