מאמר - האתר הראשי להפצת מאמרים וקידום מקצועי
כניסה למערכת כותבי מאמרים כתיבת מאמר חיפוש מאמר מאמרים
 
 
 

מנהל טוב

איך מטפחים מנהל טוב?

/ הדס קרן איכנגרין

איך מטפחים מנהל טוב?

מאת הדס קרן איכנגרין – יועצת לחברות קייטרינג וגני אירועים

חלומו של כל בעל חברה שיהיו מתחתיו מנהלים טובים, שהוא יוכל לנהל את החברה במקצועיות, ביעילות ובשקט.

איך מגייסים מנהל מתאים? ישנם מחקרים רבים בכל נושא הניהול. מחקרים מצביעים על סוגים שונים של מנהלים ואומרים שצריכה להיות התאמה בין בעל העסק למנהלים שלו. רוב האנשים לוקחים מנהלים שדומים להם בצורת עבודה, במחשבה, בדרכי פעולה ואפילו לעיתים במראה החיצוני.

קשה להגדיר מיהו מנהל טוב ומתאים, בדרך כלל אפשר לראות זאת לאורך זמן. ישנם כמה קריטריונים לבדיקה:

1.      צורת התפקוד- האם הוא חרוץ? מגיע בזמן לעבודה, אכפת לו ממה שקורה מסביבו ולא רק התחום שלו בחברה.

2.       דרך החשיבה- האם הוא יצירתי? האם הוא חושב לטובת החברה או רק לטובתו האישית?

3.       ביצוע משימות- האם המשימות מושלמות, מקצועיות, מספקות את החברה. האם הוא עושה מעבר למה שביקשו ממנו.

4.      עמידה ביעדים- בדיקה לאורך זמן את העמידה בזמנים. ביעדים, האם הכניס כסף לחברה, האם חסך כסף, האם ייעל, האם עמד בכל היעדים.

5.       הצעת רעיונות חדשים- האם הוא מקדם את החברה? האם נותן משהו מעבר לעבודה השוטפת?

כדי שהקריטריונים הנ"ל יתקיימו מהרגע שמצאת מנהל טוב צריך לפעול בחוכמה ולדעת איך לטפח אותו ולהשאיר אותו אצלך. בעזרת כלים טובים לניהול ומעט תשומת לב זה אפשרי והתוצאה תהיה צמחיה והצלחה.

כלים לטיפוח המנהל:

א.       להכיר את האישיות שלו, לדעת מה עובר עליו בבית ובסביבת העבודה.

ב.       לאתגר אותו- לתת מטרות גבוהות, לבדוק אותם, לראות לפי המנהל האם לאתגר יותר או פחות. תלוי באישיות כמובן וביכולות. מנהל טוב הוא מנהל שידע לנצל את האחריות שניתנה לו.

ג.        מילה טובה- לציין לשבח את עבודתו בפניו וליד שאר העובדים. חשוב מאד לא להגיד רק דברים לא טובים שקורים שזה בדרך כלל יותר קל.

ד.        סביבת העבודה- לדאוג שתהיה נוחה ונעימה. לבדוק את הריהוט במשרד, מה יש על הקירות, תחזוקה וניקיון.

ה.       יחס - לעולם לא לצעוק ולא לשבור את מילתם ליד עובדים אחרים.

ו.        מרחב פעולה- לתת להם כוח וחופש עשייה.

ז.        ביטחון- לבטוח בהם והם יבטחו בעובדים מתחתם.

בעזרת הכלים הללו תוכל להגיע להישגים גבוהים, לרווחים יפים, לקידום מנהלים לתפקידים חדשים, לא תבזבז זמן על תחלופה וחפיפה ולא תפסיק הרבה כסף.

למרות הלחצים הרבים בשיגרה- הלקוחות, הספקים והמשפחה, צריך כל הזמן לזכור שחברה תצליח רק עם אנשים מקצועיים, שנשארים לאורך זמן והכי חשוב שהם וגם אתה תבואו לעבודה עם חיוך וברצון.

בהצלחה!!

www.hadaskeren.co.il

הדס קרן איכנגרין
עבדתי בתחום האירועים כ17 שנה ולפני כשנה התחלתי לייעץ ולהדריך חברות. בעלת תואר שני בלימודי עבודה. תעודת הוראה וניסיון רב!!
הדס קרן
חונכת מטעם התמ"ת, בחודש הבא מעבירה קורס ראשון בארץ למנהלי אירועים. מעבירה סדנאות בחברות לפי הצרכים במקום. ייעוץ לחיסכון ועבודה יעילה ומקצועית!!
0525645754
קישור לאתר
עסקים - ניהול
תאריך: 4/1/2011
תגיות:   קייטרינג    מסעדה    מנהל    הדרכה    מנהל אירועים    טיפוח    עצות    קריטריונים    גיוס    הנחיה    רווח    חיסכון    כסף   


ממומן

מאמרים נוספים בתחום עסקים - ניהול

תזרים המזומנים והקשר למבנה ההוצאות העסקי, למבנה התחרות הענפית, והבנק / עוזי פלג
העסקי, קצב הנשימה של העסק (והבעלים) מווסת בהתאם לכמות וקצב האספקה של החמצן העסקי. תכנון וניהול יעיל של תזרים המזומנים מחייב הבנה של מבנה ההוצאות העסקי, הבנת מבנה התחרות הענפית, אמון ורצון טוב של הבנק.
תוצר ניהולי בעייתי, היוצר בעצמו בעיות חדשות הוא וירוס ניהולי / עוזי פלג
שיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות ,הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת.
להצליח בעסקים על פי רונן הלל / רונן הלל
כדי להצליח בעסקים ובנתיב החיים חשוב להקפיד על מספר כללים שאם תיישמו אותם סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו.
גיבוש אסטרטגיה שיווקית בחברות המוכרות לעסקים / גיא פרי
בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית בחברות המשווקות לעסקי (B2B), יש להבין את ההבדל במאפייני הביקוש בין שווקים עסקיים לשווקים צרכניים. שימוש בעקרונות נכונים, מאפשר לגבש אסטרטגיה שיווקית עבור חברות המוכרות לע
בחירת ספק מדפים לאחסנה כבדה / עוזי פלג
היא לבחור את ספק המדפים. ההתלבטות היא בין יצרן מקומי, לבין יצרן מחו"ל המיוצג בארץ על ידי גורם שיווקי. ההתלבטות היא לעיתים לא פשוטה, מה גם שרוב הלקוחות לא מכירים תמיד את הנושא ונעזרים ביועצים למיניהם.
הסודות מאחורי המדפים - מדוע הרשתות מגדילות את חלקו של המותג הפרטי שלהן ? / יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין, מסביר בדרכו המיוחדת, מדוע רשתות השיווק לוחצות להעלות את חלקו של המותג הפרטי שלהן על המדף.
קופה רושמת לניהול המכירות / ClickUP .
קופות רושמות חכמות הן פתרון מקיף לניהול בית העסק וניהול המכירות.
מה בין קיצוץ עלויות,חסכון והתייעלות / עוזי פלג
ים במהותם, ומציינים פעולות ומהלכים שמטרתם לשפר את מצב העסק על ידי הוזלות שיביאו לשיפור רווחים, ולשיפור כושר התחרות העסקי, או להארכת משך הזמן לשרוד בשוק, האם שלושת הפעולות זהות ורק הטרמינולוגיה שונה ?.
ארגון עסקי אשר איננו משלב בין אפקטיביות ויעילות הוא ארגון דפקטיבי / עוזי פלג
מספר לא קטן של מאמרים עוסק בקשר או באי קשר בין יעילות ואפקטיביות בארגון עסקי, כמו כן יש הטוענים שיעילות באה לעיתים על חשבון אפקטיביות. במאמר זה אציג את דעתי בנושא בליווי הסברים ודוגמאות.
ניקוי שטיחים / אלי סרוגו
אם היינו אומרים לכם שיש קשר לא מבוטל בין ניקוי שטיחים לבין תפוקת עובדים בארגון, הייתם מאמינים? ואם היינו אומרים לכם שיש מחקר שמוכיח את הקשר הזה?
מאמרים תפריט ראשי
שאלות ותשובות
יתרונות
אודות
הסבר
צור קשר
 
 
 
אודות | צור קשר | מפת האתר | אינדקס אתרים | sitemap | סניפים